Twitter სრულ ეკრანზე განთავსებულ რეკლამებს ტესტავს
Twitter დაიწყებს რეკლამების შემოწმებას Fleets- ში, რომელიც კონკურენტულია ისეთი პლატფორმებისთვის, როგორიცაა Snapchat და Instagram, რომლებიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს გამოაქვეყნონ ყოველდღიურობა.
ეს Twitter-ის მომხმარებლების მონეტიზაციისა და შემოსავლების ახალი ნაკადების შექმნის ერთ-ერთი გზაა.
Twitter–ის სარეკლამო შემოსავლებმა პირველ კვარტალში 32%–ით მოიმატა და 899 მილიონი დოლარი შეადგინა, ხოლო მთლიანი სარეკლამო რგოლების ჩართულობა 11% –ით გაიზარდა იმავე პერიოდში. კომპანია მთელი ძალებით ცდილობს, უფრო სწრაფი და მეტი ფუნქციების შექმნას, რადგან მისი მიზანია 315 მილიონი ყოველდღიური აქტიური მომხმარებელი 2023 წლის ბოლოსთვის.
სოციალური მედიის პლატფორმა - Fleets გამოჩნდა ნოემბერში. შეტყობინებები ნაჩვენებია მომხმარებლის აპლიკაციის ზედა ნაწილში და მომხმარებელს საშუალება ეძლევა გამოაქვეყნოს ტექსტები და რეაქციებუ tweet-ზე, ასევე შეუძლია გამოაქვეყნოს ფოტო/ვიდეო მასალა. ერთერთი მიმზიდველი ფაქტორი ახალი პლატფორმის, ის არის, რომ კომპანიამ უარი თქვა Fleets-ნებისმიერი მონაცემის გაზიარებაზე.
Twitter აჩვენებს Fleets- ში მთელ ეკრანზე ვერტიკალურ რეკლამებს, რეკლამის განმთავსებლებისთვის. ბრენდებს შეუძლიათ დაამატონ, დაათვალიერონ ვარიანტი, რომ მომხმარებელმა მეტი ინფორმაცია მიიღოს რეკლამირებული პროდუქტის ან მომსახურების შესახებ.
სატესტო რეკლამები ხილული იქნება აშშ – ის ადამიანთა შეზღუდული ჯგუფისთვის iOS და Android– ზე სამშაბათს. კომპანიის ცნობით, Wendy’s მონაწილეობს პილოტში, ცხრა სხვა რეკლამის განმთავსებელთან ერთად სამომხმარებლო შეფუთული საქონლის, ტექნიკური, სასადილო და საცალო ვაჭრობის ადგილებში.
Twitter– მა განაცხადა, რომ ეს ექსპერიმენტი იმისთვის არის, რომ გაიგოს საზოგადოების რეაგირება რეკლამაზე. ის შეეცდება გაიგოს, თუ როგორ მოქმედებს რეკლამები მომხმარებლებისთვის არა მხოლოდ Fleets– ის რეკლამებზე, არამედ Twitter– ზე მთლიანი ეკრანის ფორმატების განმეორებით.
”ჩვენ ასევე მიგვაჩნია, რომ რეკლამები არ უნდა იყოს ინტრუზიული, ამიტომ ჩვენ ყურადღებას ვამახვილებთ იმის შესახებ, თუ რას გრძნობენ ადამიანები ახალ რეკლამასთან დაკავშირებით,” - განაცხადა ტვიტერმა პოსტში.