X
TIA.GE - ინტერნეტ ტელევიზია (GOGAGGG)
სახლი კიკვიძის ბაღთან
დაბალკალორიული, ჯანსაღი საუზმის 3 საუკეთესო ვარიანტი
  • დაბალკალორიული, ჯანსაღი საუზმის 3 საუკეთესო ვარიანტი

    პროფესიონალი სპორტსმენები ყოველთვის უპირატესობას ანიჭებენ ცილებით მდიდარ მენიუს. მეტაბოლიზმი 50%-ით რომ დააჩქაროთ, საკმარისია, დღეში 30 გ ცილა მიირთვათ(ესაა დაახლოებით 100 გ თევზი, ქათმის ფილე ან საქონლის ხორცი).

    თუ ჯანსაღად კვება გსურთ, გთავაზობთ დაბალკალორიული საუზმის სამ ვარიანტს, რომლებიც მდიდარია ცილითა და სხვა ნუტრიენტებით:

    ტკბილეულის მოყვარულთათვის



    შეურიეთ 200 გ ბერძნული იოგურტი 0.5 ჭიქა მოცვს. დაუმატეთ 1 მუჭა ნუში და 1 კოვზი თხევადი თაფლი.

    სრულმარცვლოვანი პროდუქტის მოყვარულთათვის



    150 გ რბილი ხაჭო შეურიეთ წვრილქად დაჭრილ მწვანილს და წაუსვით სრულმარცვლოვან გახუხულ პურს ან ხრაშუნა ბრინჯის პურს.

    ტრადიციების მიმდევრებისთვის



    შეწვით ან გამოაცხვეთ ორი კვერცხის ომლეტი, დაუმატეთ რამდენიმე ს.კ. ლობიოს კონსერვი და 2 შემწვარი შამპინიონი.

    თქვენ რას ანიჭებთ უპირატესობას საუზმეზე?







    წყარო: unique.ge
    157 ნახვა
    Загрузка...
    14-08-2019, 02:46
    Загрузка...
    Загрузка...