„ყოველთვის ვცდილობთ ვიზრუნოთ მომხმარებლებზე“ - მაღაზია „ცელსიუსის“ მენეჯერი
„ცელსიუსის“ შესახებ ჩვენთან ბევრჯერ შეხვდებოდით სხვადასხვა სიახლეებს. ამჯერად გადავწყვიტეთ წერეთლის 117ა-ში შეგვევლო და საკუთარი თვალით გვენახა „ცელსიუსის“ შოურუმი. შემოგვევება ნათია, რომელიც ამ ფილიალის მენეჯერი აღმოჩნდა. რამდენიმე კითხვით მივმარტეთ, რასაც სიამოვნებით გიზიარებთ.
- მოგვიყევით თქვენს შესახებ. გათბობა-გაგრილება საკმაოდ სპეციფიური სფეროა. როგორც მდედრობითი სქესის წარმომადგენელი თუ გაქვთ სირთულეები საქმიანობისას?
- მე ვარ ნათია გოგიშვილი, 39 წლის. ტექნიკური საკითხები ყოველთვის მაინტერესებდა, რომ გითხრათ გამიჭირდა ამ სფეროსთან შეგუება - არა. დაახლოებით 9-წლიანი გამოცდილება მაქვს დაგროვილი ამ სფეროში. პირიქით, მიწევს ახალი თანამშრომელი მამაკაცებისთვის გამოცდილების გაზიარება. (იცინის)
- ამ ეტაპზე წერეთლის ქუჩის რეაბილიტაცია მიმდინარეობს, თუ გიქმნით დაბრკოლებებს?
- რეაბილიტაცია მტკივნეული საკითხია, მომხმარებლების რაოდენობა შეგვიმცირდა. თუმცა, გვყავს ერთგული მომხმარებლები, რაც ARISTON-ის ბრენდის დამსახურებაა. ბევრი დაბრკოლების მიუხედავად, ახერხებენ ჩვენთან მოსვლას, ან გვიკავშირდებიან ონლაინ და დისტანციურად ვცდილობთ დავეხმაროთ პროდუქციის შეძენაში.
- ამ ეტაპზე თუ გაქვთ განსაკუთრებული შეთავაზებები მომხმარებლისთვის?
- ცელსიუსი ყოველთვის ცდილობს იზრუნოს მომხმარებლებზე. ამ ეტაპზეც გვაქვს აქციები ARISTON-ის გათბობის ქვაბებზე და CHIQ -ის ბრენდის კონდიციონერებზე .
- რა უნდა გავითვალისწინოთ კონდიციონერის შერჩევისას?
- კონდიციონერის შერჩევისას უნდა გავითვალისწინოთ სამონტაჟო ადგილი, პირობები, სადაც ვაყენებთ კონდიციონერს, რადგან სწორად მოხდეს სიმძლავრის შერჩევა, ამის შემდგომ უკვე ფუნქციების მიხედვითაა შესაძლებელი ჩვენზე მორგებული ტიპის კონდიციონერის შერჩევა.
- როგორ უნდა დაგიკავშირდეთ მომხმარებელი?
- ჩვენი მაღაზია მდებარეობს თბილისში, წერეთლის 117ა-ში. შეგიძლიათ დაგვირეკოთ „ცელსიუსის“ ცხელ ხაზზე- 032 2 05 29 30 და გადმოგამისამართებენ ჩვენს მაღაზიაში.
ჩვენი ყველა მონაცემი celsiusi.ge-ზეა.მთავარია მომხმარებელმა მოინდომოს, აუცილებლად გვიპოვნის.